Fotodag!



Fotograf: Natalie Sandell [jag]

ahopp, då kom den efterlängtade dagen, om en timme ska jag gå och möta Christina. och jag måste duscha, sminka mig, packa kameran m. tillbehör (hahah), okej, jag kan rabbla miljoner saker jag måste hinna göra på en timme! och jag sitter ofixad i pyjamas. men jag kände att jag behövde blogga (y)

jag ska faktiskt gå ifrån datan nu. och när jag kommer hem o sätter mig här igen, ska jag ha minneskort fyllda med underbara bilder :) hihi, så det lär inte bli bildproblemos sen iaf :)

aja, tråkigt inlägg, men sånt lever man med. :)

Postat av: Z i r r e s ♥

:)

2011-03-05 @ 10:46:43
URL: http://zirres.blogg.se/

Bara för att vissa saker kan vara bra o veta:

» Du kan läsa om vår kamerautrustning här.
» Vi redigerar våra bilder i Photoshop Elements 8.0
» Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs.
» Vi gör våra designer helt själva.

Kontakta oss på:

[email protected]

Namn:
Redan fastnat?

Din mail: (visas bara för oss!)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback