Duger inte bara onyttigt?



Foto: Natalie Sandell [jag]

Hmm.. olivia? duger inte bara onyttigt ? ;<

aja.. här sitter jag o käkar godsaker ;) japp.. imon ska jag fixa lite tidsinställda inlägg till denna veckan tror jag, för att jag har inte tid o blogga så himla mycket annars.. massa läxor o prov ochså denna veckan så ni vet om deeeeet. aja, dansen va sjukt rolig för er som ville veta de ;) o så vill vi tacka för att ni är bäst antar jag? äh va snackar jag om, klart vi vill! tack :*

aja, tråkigt inlägg med tråkiga bilder, med tråkig humor. nu ska jag tråka ut mig. hejdå tråkmånsar.
(tråkigt..)

Postat av: sara [fotoblogg] - trettontretton

sv; åh tack så jättemycket :) glad jag blir!



kram!

2011-03-07 @ 21:15:08
URL: http://trettontretton.blogg.se/
Postat av: Hjjonsson

Muuumms...

2011-03-08 @ 13:40:14
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Bara för att vissa saker kan vara bra o veta:

» Du kan läsa om vår kamerautrustning här.
» Vi redigerar våra bilder i Photoshop Elements 8.0
» Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs.
» Vi gör våra designer helt själva.

Kontakta oss på:

[email protected]

Namn:
Redan fastnat?

Din mail: (visas bara för oss!)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback