2:a puffvärldskriget!


Foto 1: Jag o Alice på bild.. självutlösaren gör sitt jobb!     Foto: 2: Halva jag och hela alice, svårt att vara seriösa, jag zoomade lite för mycket.. men är det för mycket begärt av en kamera att lära sig zooma själv?! jag ska ge doris lektioner nu.. 

hm.. rätt seriösa bilder om man jämför med andra faktiskt.. fast nu är det ju så att vi inte är kända för vår seriöslighet. eller vad man ska kalla det..?

här är vi taggade inför 2a puffvärldskriget på facebook! :) krigsinställda!
såhär intressant bloggning hade jag idag! ;) äh, va snackar jag om.. det kommer mer intressant sen!

nu är jag iallafall
READY FOR FIGHT!


Bara för att vissa saker kan vara bra o veta:

» Du kan läsa om vår kamerautrustning här.
» Vi redigerar våra bilder i Photoshop Elements 8.0
» Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs.
» Vi gör våra designer helt själva.

Kontakta oss på:

[email protected]

Namn:
Redan fastnat?

Din mail: (visas bara för oss!)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback