the best days of this summer



fotograf: olivia[ME] fotat med xperian

Hejsan! :D
Nu är jag vaken efter två obeskrivligt bra dagar! I trosdags så blev det rix fm med bea, då vi såg ulrik ♥
Han är grymt bra, man dör lite inomsig faktist, sedan igår så var jag med moa & såg veronica Maggio ♥
Satan i gatan vad de är bra båda två, ganska coolt att jag har sätt mina idoler live och de är lika bra!
pussss

RÖSTA PÅ MIG HÄR!
en röst per dag,
t a c k ♥

Bara för att vissa saker kan vara bra o veta:

» Du kan läsa om vår kamerautrustning här.
» Vi redigerar våra bilder i Photoshop Elements 8.0
» Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs.
» Vi gör våra designer helt själva.

Kontakta oss på:

[email protected]

Namn:
Redan fastnat?

Din mail: (visas bara för oss!)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback