om det var 1 april igår, då borde de var 2 idag? :D


bild från sommaren 08 på mig..

 

Hejsan!
Igår var det 1 april & vem blev lurad? ..jo,jag! Jag tror seriöst på lite för mycket, måste träna mig till nästa år minsan. Då ska ni få igen ↔
Idag har jag varit med bea & vi har haft sjukt kul, kollat på twilight & lyssnat/spelat musik. Gillar den tjejen, så grym mysig hon är ♥
Nä, nu ska jag fortsätta med min design vilket som går ditåt → eller ↓
pussssss

Postat av: FH´s foto

ska vi följa varandra på bloglovin' ? :D<3

2011-04-05 @ 16:20:14
URL: http://fridahermanssonsfoto.blogg.se/

Bara för att vissa saker kan vara bra o veta:

» Du kan läsa om vår kamerautrustning här.
» Vi redigerar våra bilder i Photoshop Elements 8.0
» Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs.
» Vi gör våra designer helt själva.

Kontakta oss på:

[email protected]

Namn:
Redan fastnat?

Din mail: (visas bara för oss!)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback