Jag är kanske tillbaka, bara för stunden


sötisar ♥
fotograf: oliviamagnusson [me] nikon d7000 + 18-105 nikkor

Tjena! :D
Typ 301 årsedan lille jag upptaderade här & vet ni varför? Nej, men det vet inte jag heller så de tar vi en annan gång ;) Annars så mår jag skit bra, härligt! Livet rullar på, kamera batteriet tar slut, knävärken ökar, pencilinen börjar bli riktigt äcklig, min lugg blev fett konstig iklippningen, datan laggar sönder men resten av allt är underbart. Nog pratat om mitt liv så kanske skulle de vara lite kul med en ny färgglad design? Men jag somsagt tycker denna headern är göö snygg! (bara för jag har gjort den..) Men jo visst natta, åker vi till sthlm eller? :D

SJUKT KUL MED 30 PREMISAR BARA SÅDÄR! NI ÄR BÄST
..efter mig & natta då..
Postat av: FH´s foto

Haha, nej vilken söt bild!

allt bra? :))

2011-05-22 @ 17:48:00
URL: http://fridahermanssonsfoto.blogg.se/

Bara för att vissa saker kan vara bra o veta:

» Du kan läsa om vår kamerautrustning här.
» Vi redigerar våra bilder i Photoshop Elements 8.0
» Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs.
» Vi gör våra designer helt själva.

Kontakta oss på:

[email protected]

Namn:
Redan fastnat?

Din mail: (visas bara för oss!)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback