yuey, iam the upptaderare :d


fotograf: oliviamagnusson[ME] nikon d3000 + 18-55 nikkor
modell: bästis bea

Snacka om att jag har världens finaste bästis ♥


Hey sötisar! :D
Tror ärligt att vi inte har några bloggläsare kvar (a) Minskat med 5 bloglovinföljare sedan sist,trist.. Natta & jag som hade skyhöga förväntningar på denna bloggen men attans..vi lyckades inte! haha, men vi ger inte upp än..kanske börjar blogga snart men tror inte så höga förväntningar. Natta verkar ha tagit bort sin blogg men min är kvar,wiiiie! Nu en månad frammåt ska jag driva två bloggar, hihi.. Både min egna och Christinas. (I'M THE GÄSTBLOGGAREHH!) hennes blogg kommer bli awesome! Nu ska jag uuuuuuut.
pusss

Bara för att vissa saker kan vara bra o veta:

» Du kan läsa om vår kamerautrustning här.
» Vi redigerar våra bilder i Photoshop Elements 8.0
» Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs.
» Vi gör våra designer helt själva.

Kontakta oss på:

[email protected]

Namn:
Redan fastnat?

Din mail: (visas bara för oss!)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback