Waterdrops


Fotograf: Natalie Sandell
[jag]| Kamera: Nikon D60 + Nikkor 18-55mm + Close up +4.

Hej! :) Som ni vet är Ida i Turkiet, o har de gött i 40 graders värme, och jag sitter inne o kollar ut på ösregnet här i Sverige. Jaja, vissa har de gött! ;) Iallafall, efter regn, kommer inte solsken, det kommer fina bilder! ;) Jag älskar vattendroppar på blaad. haha, men iaf..
ikväll blir det fiske & mys med amanda & min familj! härligt, kameran åker med, o vi hoppas på fångst, haha.
hatar o fiska, menmen, får väl lära mig ! ;)
PUSS
Postat av: JENNIFERFOTON

Vilket fint foto!:)

2011-08-03 @ 14:42:33
URL: http://jenniferfoton.blogg.se/
Postat av: ch

waow vilket fin bild!!!!!!!!!!! <3

2011-08-20 @ 16:53:32
URL: http://christinaeric.blogg.se/

Bara för att vissa saker kan vara bra o veta:

» Du kan läsa om vår kamerautrustning här.
» Vi redigerar våra bilder i Photoshop Elements 8.0
» Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs.
» Vi gör våra designer helt själva.

Kontakta oss på:

[email protected]

Namn:
Redan fastnat?

Din mail: (visas bara för oss!)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback