I'm back on track!


Fotograf: Natalie Sandell [jag] Kamera: Nikon D60 + Nikkor 18-55mm + Closeup +4. 

Hej! :) Sett att olivia har börjat uppdatera, då gör jag med de! :) Mohaha. Jag lever, och just nu sitter jag här med alice, får se vad vi hittar på senare! :) Det blir iaf grillning ikv! :) Men vi höres, ha det bäst! men inte bättre än mig (a) för nu leker livet!

och jo olivia, jag bloggar.. HÄR. & sen på min o en kompis blogg HÄR. :)
Postat av: Anonym

Varsegod !

2011-07-28 @ 08:18:07
URL: http://michazz.blogg.se/

Bara för att vissa saker kan vara bra o veta:

» Du kan läsa om vår kamerautrustning här.
» Vi redigerar våra bilder i Photoshop Elements 8.0
» Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs.
» Vi gör våra designer helt själva.

Kontakta oss på:

[email protected]

Namn:
Redan fastnat?

Din mail: (visas bara för oss!)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback