Första gången i världshistorian ..




google bilder

Det är nog första gången i världenshistorian jag tycker skolarbetet är roligt! Helt amazing, iförsig tycker jag bara en sak är roligt & det är att jobba om amazonas regnskog, sånna otroligt fina bilder så jag dör..♥
Ska visa er närmare någon dag bilder från 2 böcker jag har hemma, jag blir helt stum när jag ser bilderna. Fattar inte hur folk vill skövla ner den underbara vackra regnskogen! Världens finaste plats, jag lovar er.
Postat av: Rodriquez.

Sv; tack så mycket! :)



Och håller verkligen med er! Regnskogen är underbar, varför skövda ner den? :(

2011-02-27 @ 11:15:36
URL: http://rodriquez.blogg.se/

Bara för att vissa saker kan vara bra o veta:

» Du kan läsa om vår kamerautrustning här.
» Vi redigerar våra bilder i Photoshop Elements 8.0
» Alla bilder är tagna av oss, om inget annat sägs.
» Vi gör våra designer helt själva.

Kontakta oss på:

[email protected]

Namn:
Redan fastnat?

Din mail: (visas bara för oss!)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback